jueves, 2 de abril de 2009

Carla, Aitor y yo

Güe m’han preguntato cómo se fa un trío. No en o sentito d’os rols que adoptan cadagún d’os partizipans, sino en o sentito de cómo se fa u de cómo s’emplatilla. Y a radiz d’ixo me he feito memoria de que...
Abe uns años, me’n fue a bibir ta Bilbo bel par de meses, trobé una cambra en un piso compartito. A persona con qui lo compartiba yera un mesache d’a mía edá y en una situazión laboral parellana a la de yo. Dende o primer momento fayemos buena pacha, y ya la segunda nuet nos chitemos, en atras condizions no lo ese feito, pero a mía estacha en ixe piso iba a estar de dos meses como muito...
Un cabo de semana cuasi en acabar o primer mes, binió a biyer-me una amiga de Zaragoza, entre nusatras siempre eba abito un poquet de tensión, pero bella cosa nos escusaba ir dellá.
Zenemos en casa, charremos de tot y de cosa, bebendo, fumando, ya sabez. I plegó Aitor d’o treballo y s’asentó con nusatras a charrar, continemos bebendo y fumando dica prou tarde. Cuasi amanexeba cuan me debanté y besé a Carla en os labios y le pregunté si nos n’íbanos enta o leito.
Aitor fayó güellos de caparra, pero antes que no dezise ni res tamién le besé a él d’a mesma traza, en o mesmo puesto, combidando-le a unir-se.
Nos debantemos, tot iba poquet a poquet, fuemos dica o mío leito y entre Carla y yo emprenzipiemos a despullar-le, suabe, fendo-nos besos entre nusatras, entre els... Él teneba una man ta cada una de nusatras y nusatras no parábanos de fer-le fiestas, de chupar-le.
Fuen barios orgasmos, probocats por barias personas. Nos adormiemos.
A l’atro’l día de maitins me desperté con a sensazión que eba tenito un suenio, ixa sensazión se me’n fue en notar a luenga de Carla en a mía boca. En chirar-me biyé que yera cabalgando a Aitor, le fayé festetas en a espalda, me minché a boca d’Aitor y disfruté d’ixa imachen dica que me tocó a yo...
Asinas ye como s’orichina un trío, asinas, sin miedo.

2 comentarios:

Chorche dijo...

Ais, que repolido se fa leyer istas cosas en aragonés...

Lola dijo...

Chorche... a yo tamién me lo parixe, grazias por alentar-te á escribir-me un comentario, iste ye a tuya casa