martes, 3 de noviembre de 2009

SMS I

Me fa goyo de chugar. Me fa goyo que chuguen con yo y ixo, él, lo fa muito bien.

Primer sms: "A las 19h para un baño calién y mete-te en a bañera". Mmm, isto fa buena pinta, me cuaca que s’eslampe ta estar con yo, y me cuaca como planteya a nuestra relazión: sexo y chuegos.

Asinas que, a las zinco, me ducho, me repaso as garras y me foi as ingles como sé que li fan goyo, ta asinas, a las siete, estar en drentro d’a bañera, cubierta de esbruma y perfecta ta rezibir-lo.

A tamas d’estar ibierno y estar nebando difuera, en casa mía fa una temperatura agradable, y en o baño s’emprenzipia a crear un bafo que no me dixa beyer-ie mica. Ixo me cuaca, emprenzipio a fantasiar con l’inte en que dentre en o baño, con o que me ferá, con o que le feré. Istas fantasías emprenzipian a fer efecto en o mío cuerpo, me noto lo corazón por cada begata más sobatito, as garras se me desfan.

No pasa guaire tiempo que plega o segundo sms: "Masturba-te". Yera o que amenistaba que me dezise ta no meter freno a las mans. Me cuaca fer-me festetas baxo l’augua. En primeras, poquet a poquet, palpo o interior d’os míos muslos y boi puyando dica trobar o botón, o zentro d’o plazer. Lo amorosío dica que suena o móbil, inte en que me esclato de plazer.

Soi en candeletas por saber qué diz iste nuebo sms, encara con espasmos lo leigo y foi o que diz. Salgo d’a bañera, m’ixeco os brazos y as garras con a toballa, espezialmén perfumata ta la ocasión y boi t’o cuarto.

Un golpe de fredor me chela os pezons, pero lo mío cuerpo ye prou calién como ta no parar cuenta o cambio de temperatura. Foi o que diz, me meto l’antifaz, m’achenullo a os piez d’a cama y dixo lo móbil a o canto. Espero. Siento a puerta, siento pasos, os suyos pasos.

Prengo aire ta parlar-le pero me contesta con un shhh. No me toca, no se bocha. Me redito. Se despulla, ba dixando cayer a ropa en o suelo. En primeras as zapatillas, os pantalons...un dido me recorre a columna bertebral, dende o cuello dica o culo. Me redito.

Mete as mans entre as mías garras, suelta un sospiro. Yo tamién lo foi. No aguanto más, le demando que me buquixca. Me da una palmada. Entiendo que no quiere que parle, pero o mío lenguache corporal lo diz tot.

M’acarraza d’as ancas, fuerte, no me dixa bochar-me pero lo mío cuerpo no se puede aturar. Me penetra. Me desfoi. Nomás introduz un poco, pero lo quita y lo i fica muito aprisa, de rapincoté tota bi ye en drentro, ye prou gran, ye... miro d’apartar-me. Bueno, pensé en fer-lo, pero solo lo pense. Me corrié. Me buquió. Sonó lo móbil. Lo pillé.

- No cal, sé que no yes tu -

Penchó. O mío desconoxito contina buquindo-me como un barrenau. Pero m’esperan más sorpresas...

No hay comentarios: