domingo, 14 de marzo de 2010

Zerclo

Quiero una ta buquir-me-la y atra ta amostrar-le-ne a mi mai. Je. Pobres fatos, no paran cuenta que a suya prenzesita ye a que se buquex a o bezino. O bezino que la clama puta y a ella li fa goyo. 4 letras royas. PUTA, no pasa res. Se puede dizir, no pasa cosa. Se puede dizir, no fa mal, no ye follanca pero tampoco berdá.

Dende a cozina de casa mía beigo a situazión, cada maitin, él se’n ba a treballar, le da un casto beso en os labios mientres ella, bestita de siñora, le apaña a corbata. Cada maitin él sale d’o portal y dentra en un adosato en torzer a cantonada. Cada maitín a puerta d’o matrimonio se ubre, i dentra o misache d’a cocacola, que se la buquex de a traza mas guarra que tos podaz esmachinar, no ascuito o que se dizen, pero bi ha una pasión descontrolata, ella sufre, chemeca y s’escamalla. O suyo pelo de peluquería se descompone entre os tirons d’el. As medias, antes pulcramén clabatas en as garras, rematan unas begatas en o suyo cuello dezaga en os maniquiellos. Ye un baile brutal. Ella le insulta, le araña y le escupex. Disfrutan. En acabar, o misache d’a cocacola se biste y ella se compone.

Aspera a o suyo marito con a millor cara y a comida perfectamén colocata en a mesa. Ye un ombre d’exito, ye un buen ombre. Perfecto ta presentar-le-ne a su pai.


TRADUCZION: ONSERA

2 comentarios:

suri dijo...

9 MANDAMIENTO DE LA LEY DE LAS PUTAS,por Bea Espejo

Porque mucha abolicionista es bollera reprimida que odia la heterosexualidad de sus colegas de género. Las putas también somos bolleras y libres, no como estas cagabandurrias reprimidas que necesitan agujeros donde esconderse como cucarachas cuando ven algo de luz. Putas lesbianas, fuera del armario: Enseñemos a las cagabandurrias el camino de la luz y el respeto a la pluralidad sexual femenina.

Gracias Lola por tantos descubrimientos, estupendo relato.
besos.

Lola dijo...

Suri...jajajaj una crack esta Bea Espejo, la añadimos a la lista de craks junto con Itziar Ziga y a ver que pasa con la Despentes. ¿Confiamos?. Gracias a ti reina.