sábado, 12 de julio de 2008

Nuei d'Estio

T'asperaba posada en o capó de l'auto, con as piernas ubiertas y descalza, en una actitut deliberadament descarada. Malas que tiré lo fumarret, y con él, l'asperanza d'a mía nueit torrida, bi plegués tú, portabas uns balons d'esporte y una chambreta sin mangas, te i quedés aturau mirando-me, no baixé a gollada, t'amanés a yo, pero lo mío piet s'interpuso entre nusatros, rozando sin querer o tuyo muslo.

Ixo, abió de cuacar-te, perque me pillés o clabillar con a tuya man y repitiés o mobimiento. En un inte dau te coloqués de traba abil entre as mías piernas. As tuyas mans pasón d'os clabillars t'os muslos, y puyando de traza lenta, per debaixo d'a mía falda, dica l'altaria d'as nalgas, que iban descubiertas como t'eba dito. Una begada astí, con un pito mobimiento las pretés mobiendo-me dica fer-me quedar en o borde d'o capó en contacto con o tuyo pene, que ya eba reaczionau y yera parau ta que le dásenos canya.

As mías mans, que dica allora eban permaneixiu inmobils, acarician as tuyas per denzima d'a mía falda, y puyan, aranyando-te de cabo cuan y pretando-te dimpués. Dica plegar a la tuya cabeza, que ye aloixada en o mío cuello, fendo un treballo fino. Te la pillo y te fico los didos en a boca, chugas con éls dica que considero que ya ye prou, los baixo dica las mías piernas y me los fico en o sexo, rozando con a palma la tuya polla, que seguntes me dizes, ye presta ta esclatar.

Ya no bi ha marcha ta zaga, a lo menos per a mía parti, nos besamos y con un rapedo mobimiento me baixas de l'auto y me das a buelta, me pillas d'o currón y prenzipias a rozar-te contra o mío culo, os chemecos ya son ebidens, pasa un auto, que reduze a belozidat ta mirar-se qué ye pasando, asinas que ye millor que nos ne baigamos ta casa... pero ixa ya ye atra falordia.

No hay comentarios: