jueves, 21 de mayo de 2009

7-chunio: ¿O suenio?

Fa calor, ya semos en chuño y ixo se nota.
Abe tiempo que no foi isto porque no teneba a qui fer-le-ne, pero güe a la fin parix que ye o día.
Han mirato de que no lo faiga, han imbentato mentiras, han calumniato, son itos ta os tribunals y han meso a la Guardia Zebil en meyo, pero no l’han aconseguito, a la fin gana a razón y soi dezidita a fer-lo.
No paro guaire cuenta a o que me boi a meter, simplamén pillo cualcosa y me lo meto, m’interesa plegar luego, no me fan goyo as aglomerazions ni aber de fer codas ni que tot o mundo se me mire mientres lo foi.
I arribo, i son os de siempre, con os suyos apegallos de siempre. Mierda, se m’han adebantato, bi ha coda ta dentrar en a cabina, espero en candeletas, no sé guaire bien o que me trobaré en drento, ixo me preocupa, me fa sudar. A la fin ye o mío redolín, s’ubre a tela negra y bi sale una siñora gran ascape, cuasi empentando-me. Aliento prou y bi dentro. Alargo a man mirando lo mío tresoro y astí bi ye, a papeleta con a que lebo soniando años.
Bi ha cosas que me meten cachondo lo cuerpo y d’atras que me meten cachondo l’esmo. No puedo fer atra cosa que expresar dende aquí o mío refime a la lista d’Iniciativa Internacionalista. Nimbiar-les o mío aliento debán d’a situazión de criminalizazión a la que se son biyendo somesos por ista democraziaporoscollons. Sinzeramén me ba a encantar ir a botar a la fin una papeleta, escoscata, útil y legal. Compañeras de Cucha Independentista no sez solas!

1 comentario:

Onset dijo...

A continar enta debán!