lunes, 23 de noviembre de 2009

Y años dimpues...

Yera ita a biyer a una amiga ta casa suya. Dimpués de muitos años sin biyer-nos ébanos de meter-nos a o día. Nos ne fuemos a zenar y parexeba que no eba pasato lo tiempo, tenébanos a mesma confianza y a mesma complizidá que en aquels años en Madrid.
Parlemos d’o mundo, d’a bida y d’els. En o d’els afundemos, y nos contemos os detalles d’as nuestras zagueras relazions. Ella yera embolicata en una calién relazión con un compañero de treballo. Mientres que yo teneba a un fraxengazo que de cabo cuan amanixeba por o mío leito. Entre copas y risas se nos pasó a ora de zarrar os bars con ganas de continar charrando, asinas que nos ne fuemos ta casa suya. Un apartamento d’una sola cambra en o zentro d’Uviéu. Nos serbiemos unas copas y continemos con as anecdotas. Reconoxco que me yera metendo cachonda, cómo describiba os detalles d’os suyos actos sexuals con o suyo amante, cómo parlaba d’o suyo cuerpo y lo describiba fondamén, cómo contaba o suyos mobimientos y cómo los imitaba. Ixo me yera calentando, en primeras pensé que yera esmachinar-me a ixe ombre en o mío leito, pero deseguida paré cuenta que yera ella, que ella me yera seduzindo. Me rozaba, m’apatrusquiaba o pelo, chugaba con o tirante… e ixo me fizo goyo. Le continé o chuego, chugaba con ella, nos rozábanos, bailábanos, bebébanos… nos besemos. O beso fue lento, timido, como con miedo de no enzertar. Nos miremos y sabiemos que plegaba d’encomenzar.
O siguién beso ya implicó a las nuestras luengas. Le baxé o tirante d’o bestito ta besar o suyo cuello mientres ella meteba as suyas mans por debaxo d’a mía falda y feba festetas a la mía anca. Asinas estiemos un buen rato dica que nos atrebiemos a despullar-nos. Y con a ropa se’n fue tamién tota la delicadeza que eba abito dica agora. M’empentó cuentra o sofá y se aloxó en a mía entregarra, chugó con o tanga dica tornar-me barrenata y cuan a la fin dezidió de laminar-me, yo ya yera ita de tot. No tardé a demostrar-le o muito que m’eba cuacato por meyo d’una serie d’espasmos descontrolatos y chilos.
Agora le tocaba a ella, yo estaba dispuesta a fer-le-ne como me cuacaría que me lo fesen a yo, fer-lo perfecto. Ta ixo encomenzé besando a cara interna d’os suyos muslos mientres con una man pizcaba os suyos labios chupitos. Pasé a luenga suabemén por o suyo forato y m’aturé en plegar a la totera. A suya respirazión yera por cada begata más sobatita. Le yera fendo goyo. Fiqué un dido en o suyo coño y a escape lo i quité, ella protestó pero yo emprenzipié a masachiar o suyo foratet ta que se relaxase debán de yo. Poquet a poquet iba metendo o mío dido mientres a boca ya yera zentrata de tot en o suyo botón y o pulgar d’a mía atra man mobendo-se en zerclos en a suya totera. Chilaba, me demandaba que no parase y yo por cada begata lo feba más fuerte, dica que una contrazión atrapó os míos didos y ella se desfizo entre chilos.
Bi abió un silenzio. Nos miremos y pretemos a redir.
- Mete-me un gin-
- Ok, ¿le’n bas a contar a él?-
- Ui, prou que sí, ¿y tu?-
Más risas…

No hay comentarios: