viernes, 8 de agosto de 2008

Y de sopetón... adiós

Ta despullar-me sólo has de desfer o ñudo d’o bestiu e iste cayerá por o suyo propio peso, dixando-me debán de tu sólo que con unas botas caña alta.
Mira-te-me y despulla-te, ¡au!, e ixo fas, te sacas as zapatillas y os calzetins, dixas a l’aire ixe torso que me torna barrenata, de chenullos t’aduyo con os pantalons y a la fin beigo l’obcheto d’o mío deseyo por ista nuet.
A tuya polla dura y enroyezita ba a estar ta yo. Te toco as garras, emprenzipio fendo-te besos en os clabillars, puyando dica grondiar-me en a parte de dezaga d’os tuyos chenullos, fendo-te muesos en o culo mantenendo o equilibrio, clabando as mans en as ingles, mobendo-las por o tuyo mon de benus.
Cuan parex que boi dreita a o tema, me meto dreita y te tapo os güellos con un pañuelo y t’aduyo a asentar-te en o suelo, dezaga de tu, te beso a espalda, te finco as mías unglas, te lamino o cuello, mantiens a compostura. Pos bien, m’asiento a escarraminchas sobre tu, te beso pero cuan reazionas te foi un mueso en o labio, fas un zeño entre dolor y plazer, que se torna en plazer malas que te recompenso metendo-te a luenga dura y calién en a tuya boca, en quiers más, pero bas a aber d’asperar.
Te meto un dido en a boca, lo laminas. Una ziresa, la muerdes y escorre o suco por o tuyo torso. T’escosco con a luenga. As tuyas mans m’insisten en que me quede astí abaxo, y como no reblas me recreyo en a tuya entregarra. A o primero, suabe con a luenga, rozando o tuyo glande, con as mans sochetando-te os güegos, que deseguida se troban en a mía boca, entremistranto as mías mans masachean a tuya polla. Cambeo d’orden y a mía boca se mincha a tuya picha, me la fico dica an me premiten as gomiteras, cuasi rozando a mía barbeta con os tuyos güegos, puyo y baxo o ritmo que me marcan as tuyas mans, retirando-me a tufa d’a cara.
Te me miro y beigo a tuya cara de plazer. Ye l’inte. M’asiento sobre tu, notando como dentras poquet a poquet. As tuyas mans en as mías ancas me pretan enta baxo y me dizen que siga quieta un poquet. Ixo foi, me quedo quieta, tu emprenzipias a bochar-me de zaga ta debán, fendo rozar o nuestro pubis. No’n puedo más. Me corro. Deseguida emprenzipiamos con o ritmo a tot meter, d’alto ta baxo, cada enrestida me’n da más de plazer. Me torno a correr.
Te debantas, y yo t’abrazo con as garras. M’asientas denzima d’a mesa, me i chito y continas buquindo-me, como si estase a zaguer begata.
Toquineo as mías tetas, miro d’agarrar-te d’o culo. As tuyas mans m’ubren as garras pillando-me de l’interior d’o muslo, ta biyer millor o que i pasa astí. A bisión te mete furo, me lo dizes, me lo dizes encara más begatas y un espasmo m’engarona de tu.
Calma, te chitas en o suelo y me refirmo en o tuyo peito. M’abrazas.
–Demain je rentre chez moi, ca a ete un vrai plaisir-.

No hay comentarios: