viernes, 22 de agosto de 2008

Biache ta Mallorca: Soi de tu

Ni qué tal o biache, ni qué goyo que a la fin ayas benito, ni res. A nuestra trobada estió un besaz d’ixos que te funden o cuerpo literalmén, d’ixos que fan que o solido se torne liquido. D’ixos que son pura luchuria.
Me dixé lebar, tanto que se me cayó o bolso t’o suelo espardindo tot o que i lebaba drento. Condons, consoladors y bolas chinas incluitas. Lo replegué tot y qui m’iba a buquir istas nuez me dio una tarcheta de besita,
-Prene, isto tamién be d’estar de tu-.
No la reconoxié, pero yera tan exzitata que igual se me’n dio ficar más basura en o bolso.
En tot o biache en auto ta casa suya estiemos sin dezir ni piu, cuanto más me lo miraba más furamén alentaba, más umedá bi’n eba en a entregarra y menos raziozinio en o mío tozuelo.
Quitó a clau de casa suya, pero me metié entre a puerta y él.
Me pilló d’o cuello y me besó de tal traza que cuasi me da un amago de plazer. Ubrió a puerta de casa suya y me refirmó cuentra la parete. Me debantó a camisa ta poder chupar os míos pezons y sobar as mías tetas mientres yo meteba a man por o suyo pantalón ta trobar a suya polla dura y calién, que iba a estar de yo ya.
-No’n puedo más, buqui-me Raúl, por fabor- .
-No, en primeras minchemos bella cosa-.
De cosa me balió protestar, garriar. Me teneba dominata, iba a fer o que él querese. Me despulló, dixando-me sólo que os tacons, y me posó en a mesa.
Mientres él paraba la comida, yo quité d’o bolso o tabaco y biyé a tarcheta.
- E isto?- yera a primer frase normal que cruzábanos dende a nuestra trobada fisica.
- No sé, yera en o suelo y lo pillé pensando-me que yera de tu.
- Qué fillo de puta!!!!, me lo ficó en o bolso!!!!
- Qué pasa, Lola?
Le die a tarcheta, él, leyó en boz alta.
- Ya yes de yo. Lo fas bien, te buscaré ¿E isto?
- Isto ye…
Le conté o que eba pasato en l’abión, un breu resumen de nomás de 20 segundos, pero me dizió que no, que en quereba de detalles. Asinas que emprenzipié por o prinzipio.
Mientras le contaba o mío relato, se posó en o suelo debán de yo, y pillando-me d’os chenullos m’ubrió as garras, y me clabó en o canto d’a silla. Emprenzipió a chuguetiar con a mía natura, que m’eba depilato de tot ta él. Nomás que un roze en o mío clitoris estió prou ta burniar-me y tener o mío primer orgasmo en as suyas mans.
A lo que yo paraba de charrar, él paraba de toquiniar-me.
- Contina... Asinas te meteba os didos?-
Yo continaba, con a boz tallata por os espasmos, barrenata de plazer.
- Por fabor, Raúl, buqui-me-
- Contina contando-ne-
De sopetón se debantó, s’amanó t’a enzimera an que yera parando a comida y binió con cualcosa. - En primeras, isto-
Suabemén me metió un crabazín por o coño, o que deseguida me causó un atro orgasmo. Pero a él rai y continó ficando-me o crabazín cada begata más fuerte, mientres que con a suya man libre me relaxaba o boforón.
Os orgasmos se suzedeban y cada begata yeran más fuertes.
-Debanta-te-
Le fayé caso, el me dio a buelta y me refirmó as mans sobre a mesa d’a cozina, clabando-se dezaga de yo. Anque encara iba bestito, notaba o suyo su falo dreito restregar-se cuentra o mío culo.
Con mobimientos curtos de pelvis me foteba golpes en o culo como si m’estase buquindo. No sé como lo feba pero con una man me suchetaba l’anca y con l’atra ocupaba toz os míos foratos. Dando-me chusto o que eba benito a buscar dende tan lexos.
-Y… y le fotié uuun…unnn lapo -
- Y prou?-
- Siiiiiiiiiiiiiiiiií –
- Pues posa-te que imos a minchar. Y sin tartir– me dizió ristolero.
-No tiengo fambre-, no berdá, pero yera tan encarrañata. No me lo podeba creyer, no m’iba a buquir, yera dolén pero me feba goyo.
Yo sabeba a que beniba, beniba a estar d’el y él sabeba o que feba. Me yera portando a o limite. Y lo yera fendo bien.

1 comentario:

Onset dijo...

Felizidaz por o blog y por fer de l'aragonés una ferramienta de normalizazión y de treballo.
Por zierto, escribes prou bien ;-) Dreita.